بررسی قطعات گوشی
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
موضوع : بررسی قطعات گوشی ,

گوشی های آیفون ممکن است براثر ضربه ال سی دی و یا گلسش دچار شکستگی شود و یا اینکه پس از استفاده طولانی مدت باتری آن ضعیف و یا خراب شود به همین دلیل شما برای تعمیر آن باید به مرکزی مطمئن مراجعه نمایید. به همین جهت می توانید به صحه تعمیر گوشی هواوی مراجعه کنید تا علاوه بر آشنایی با مراحل تعمیر این گوشی ها از قیمت تعمیر گوشی های هواوی نیز مطلع شوید. 

تعمیر گوشی هواوی در مرکز تعمیرات 118 به طور کامل صورت می پذیرد. با توجه به توانایی های کادر مجرب تعمیرات 118 این تضمین را به شما می دهیم که کلیه ایراد های گوشی های هوآوی در کمترین زمان در این مرکز قابل تعمیر می باشد. کلیه ی قطعات اورجینال گوشی های Huawei در تعمیرات 118 موجود می باشد. تعمیر گوشی های هواوی یکی از تخصصی ترین تعمیرات گوشی ها محسوب میگردد چرا که گوشی های هواوی دارای تنوع مدل و همچنین تنوع ساخت هستند.

 

مراحل تعمیرات گوشی هواوی

دریافت گوشی و ارایه رسید

دریافت گوشی هواوی شما و ارایه رسید تعمیرات. شما می توانید گوشی هوآوی خود را به صورت حضوری یا از طریق پیک یا پست برای ما ارسال نمایید. پس از دریافت گوشی رسید دستگاه شما توسط سیستم صادر میگردد و از طریق رسید میتوانید پیگیر دستگاه خود باشید.

 

بررسی و اعلام هزینه

پس از دریافت دستگاه بررسی اولیه صورت می پذیرد و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در اکثر موارد ایراد گوشی در زمان حضور مشتری به او اعلام میگردد و همچنین زمان آماده شدن دستگاه به مشتری اعلام خواهد شد. در بعضی موارد ایراد مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر و زمان بیشتر دارد که در اینگونه موارد تا 48 ساعت کاری ایراد مشخص و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در بیشتر از 80 درصد موارد گوشی نهایتا تا 48 ساعت تعمیر می شود و در 20 درصد موارد یک هفته زمان برای تعمیر مورد نیاز است. هر چند پیشنهاد می شود برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیراتی و سرویس کامل گوشی از عجله برای دریافت سریع گوشی خودداری نمایید ولی برای مشتریانی که درخواست تعمیر فوری گوشی خود را دارند تدبیر ویژه ای اندیشیده ایم و در سرویس اکسپرس خود هرگونه ایراد را در کمتر از نصف روز به درخواست مشتری رفع خواهیم نمود.

تعمیر گوشی

پس از اعلام هزینه و توافق مشتری گوشی وی توسط تعمیرکار تعمیر می شود و جهت تماس به بخش پذیرش ارائه میگردد. تعمیرات 118 برای هرگونه فعالیت تعمیری مهلت تست و گارانتی مشخصی در نظر گرفته است که در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام میگردد.

 


برچسب : قیمت تعمیر گوشی آیفون , تعویض گلس هواوی , قیمت تعویض باتری هواوی , قیمت تعویض ال سی دی هواوی , تعویض گلس ال سی دی هواوی ,
[ یکشنبه 26 اسفند 1397 ] [ 17:05 ] [ امیرعلی نظری ][ بازديد : 103 ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

موضوعات
بررسی قطعات گوشی
آرشيو
جست و جو