بررسی قطعات گوشی
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
موضوع : بررسی قطعات گوشی ,

در ادامه می خواهیم برخی از قطعات آیفون را به شما معرفی نمایید در صورت نیاز به قطعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت آن ها می توانید به صفحه قطعات آیفون مراجعه کنید. 

اسپیکر آیفون iPhone 6

خرید اسپیکر آیفون iPhone 6

قیمت اسپیکر آیفون iPhone 6

اسپیکر آیفون iPhone 6 اورجینال

 

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون iPhone 8

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون iPhone 8 با قطر 4.7 اینچی و رزولوشن 750 * 1334 پیکسل دارای تراکم پیکسلی 326 می باشد که برای یک پرچمدار در سال 2017 یک نکته منفی تلقی می گردد چون کمتر شرکتی در سال 2017 برای گوشی بالا رده خود از این ابعاد صفحه نمایش استفاده کرده است ولی همچنان آیفون اصرار به طراحی در این ابعاد داشت. اپل برای محافظت از تاچ و ال سی دی گوشی آیفون iPhone 8 از شیشه Ion-strengthened glass و روکش oleophobic بر روی آن استفاده نموده است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به Wide color gamut display، 3D Touch display & home button و True-tone display اشاره نمود. این نمایشگر می تواند طیف رنگی گسترده با دقت بالایی نمایش بدهد و در سال 2017 یکی از ال سی دی های قوی بازار بشمار می رفت. صفحه نمایش آیفون 8 نسبت به صفحه نمایش آیفون 8 پلاس سطح کمتری از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است به طوری که این مقدار برای آیفون 8 برابر 65.4% و برای آیفون 8 پلاس 67.4% می باشد.

 

باتری گوشی آیفون اس ای iPhone SE

باتری گوشی آیفون اس ای iPhone SE از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1624mAh که برابر 6.21Wh است می تواند تا 12 ساعت در شبکه 3G بطور مداوم شارژدهی مکالمه بدهد. این باطری به صورت Non-removable است در نتیجه برای تعویض آن باید تعمیرکار متخصص آیفون این کار را انجام بدهد. همچنین در خصوص باتری های لیتیموم پلیمری باید گفته شود که آنها از سطح خوددشارژی پایین و وزن سبکی بهره می برند در حالی که باتری لیتیوم یونی که در اکثر گوشی ها استفاده می گردد از وزن بیشتر و سطح خوددشارژی بالاتری برخوردار هستند همچنین باتری لیتیوم یونی از طول عمر بیشتری در مقایسه با باتری لیتیوم پلیمری برخوردار است. دقت داشته باشید که تعمیرات آیفون یک فرآیند کاملا تخصصی می باشد که حتما باید توسط تعمیرکار متخصص انجام گیرد.


برچسب : قطعات آیفون , تعویض قطعات آیفون , خرید قطعات گوشی آیفون ,
[ سه شنبه 14 اسفند 1397 ] [ 10:16 ] [ امیرعلی نظری ][ بازديد : 41 ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

موضوعات
بررسی قطعات گوشی
آرشيو
جست و جو