بررسی قطعات گوشی
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
موضوع : بررسی قطعات گوشی ,

اگر برای گوشی خود به دنبال باتری هستید و از قیمت آن ها سر در نمی آورید می توانید برای آشنایی با باتری های مختلف همچنین آگاهی از قیمت آن ها به صفحه باتری موبایل مراجعه کنید.

برند های سازنده های گوشی همواره به دنبال این هستند که باتری هایی با ظرفیت بیشتر و وزن کمتر همراه گوشی های خود وارد بازار کنند. از انواع باتری هایی که امروزه در گوشی ها استفاده می شود باتری‌های لیتیوم‌ یونی (Lithium Ion) و  باتری‌های لیتیوم پلیمری (Lithium Polymer) هستند که توانسته اند نیاز کاربران را تامین کنند. به دلیل نیاز افراد به گوشی ها و سخت افزار های قوی که در گوشی ها به کار برده می شود باتری های لیتیوم یونی که دارای وزن کم و ظرفیت بالایی هستند وارد بازار شدند. این باتری ها دارای طول عمر شارژ و دشارژ 300 تا 500 چرخه هستند و اگر زود به زود شارژ شوند باعث کم شدن طول عمر باتری می شود و حدود ۱۸ ماه هم ماندگاری دارند.

تولید اولین باتری های لیتیوم یونی توسط شرکت سونی در سال 1991 به صورت سلول استوانه ای صورت گرفت سپس به اشکال مختلف و به صورت کیسه ای با نام لیتیوم پلیمر معرفی شد. قدرت و مقاومت بالایی دارند و بسیار سبک هستند که از ویژگی های مهم این باتری ها حساب می شود. توانایی نگهداری شارژ بالایی دارند و عملکرد دستگاه را تا 50 درصد نسبت به دیگر باتری ها افزایش می دهد.

خرید و تعویض باتری موبایل

اما در هر صورت باطری موبایل طول عمر مشخصی دارد و بعد از تمام شدن این زمان نیاز به تعویض باتری دارد. برخی از باتری ها به راحتی توسط کاربر تعویض می شوند ولی برخی به صورت پرسی بوده و برای تعویض باطری باید متخصص تعمیر موبایل قاب پشتی موبایل را باز کند  و تعویض کند.


برچسب : تعویض باتری , تعمیر گوشی ,
[ شنبه 11 اسفند 1397 ] [ 10:48 ] [ امیرعلی نظری ][ بازديد : 56 ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

موضوعات
بررسی قطعات گوشی
آرشيو
جست و جو