بررسی قطعات گوشی
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
موضوع : بررسی قطعات گوشی ,

در ادامه برخی از ابزارآلات تعمیرات موبایل به شما معرفی شده است چراکه تعداد آن ها بسیار زیاد بوده، اما شما می توانید برای دستیابی به اطلاعات کامل قیمت ابزارآلات به ابزارآلات تعمیرات موبایل مراجعه نمایید. 

1) ابزار هیتر و هویه گورداک مدل Gordak 952 

هیتر و هویه گورداک مدل Gordak 952 یک محصول رو میزی است که دارای یک صفحه نمایش سگمنتی می باشد که میزان دمای تولید شده توسط هیتر و هویه گورداک را نشان می دهد.

2) ابزار پری هیتر و هویه آیفون مدل Sunshine RS-120A

پری هیتر و هویه آیفون مدل Sunshine RS-120A مخصوص مدل های  6 و 6s و 6p 6sp و 7 و 7p از برند آیفون است و در تعمیر و تعویض آی سی و هارد گوشی های آیفون استفاده می شود.

3) ابزار دسته هیتر گرداک مدل 952

 یکی از کاربرد های دسته هیتر گرداک جدا کردن قطعات smd از برد است که با استفاده از ابزار آلات اورجینال تعمیر موبایل انجام می شود.

 

4) ابزار هیتر و هویه دیجیتال مدل Quick 705

هیتر و هویه دیجیتال مدل Quick 705 وسیله ای دو کاره برای تعمیر موبایل می باشد.  هیتر وسیله ای است که با تولید باد گرم شما را در تعمیر بردهای SMD بسیار کمک می کند.

 

5) ابزار ست 4 عددی نازل هیتر و هویه

نازل هیتر و هویه یکی از آن دسته ابزارآلات تعمیرات گوشی محسوب می شود که توسط تعمیرکاران مورد استفاده قرار می گیرد. ست 4 عددی نازل هیتر و هویه دارای ظاهری با سر کج جهت انتقال گرما به نقاطی که در دسترس نمی باشد تعبیه شده است.

6) ابزار ماشین JC برای مدیریت ماژول ها JC PRO1000

ماشین JC PRO 1000 که به کمک تعمیرکاران و حرفه ای های دنیای تکنولوژی شتافته است امکان اتصال کلیه ماژول ها و دستگاههای ساخت شرکت JC را برای آنها فراهم کرده است. 

7) ابزار پروگرامر برای آیفون 8 تا ایکس WL

 پروگرامر WL-PCIE NAND برای  تعمیر  کردن آیفون های سری Plus 8 / X / 8 مورد استفاده قرار می گیرد. خواندن و نوشتن شماره سریال، مدل، رنگ، ساخت کشور، آدرس wi-fi  و بلوتوث و داده های اساسی nand از جمله توانایی های این محصول به شمار می روند. 

 

[ دوشنبه 06 اسفند 1397 ] [ 10:56 ] [ امیرعلی نظری ][ بازديد : 53 ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

موضوعات
بررسی قطعات گوشی
آرشيو
جست و جو