بررسی قطعات گوشی
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
موضوع : بررسی قطعات گوشی ,

تعمیر آیفون نظیر محصولات آیفون XS Max، آیفون XS، آیفون XR و تعمیر آیفون ایکس حتما باید توسط تعمیرکار متخصص صورت پذیرد. بنابراین باید در صورت خرابی، گوشی خود را به دست تعمیرکارانی مجرب و حرفه ای بسپارید.

فرآیند تعمیرات آیفون

تماس و تحویل گوشی آیفون

شما می توانید با تماس تلفنی و مشاوره کارشناسان نسبت به وضعیت پیش آمده برای آیفون خود مطلع گردید. سپس با تحویل آیفون به ما به صورت حضوری یا ارسال از طریق پیک و پست، رسید تعمیرات آیفون را تحویل بگیرید تا از طریق آن پیگیری های لازم را انجام بدهید.

عیب یابی رایگان آیفون و اعلام هزینه

پس از دریافت آیفون بررسی اولیه صورت گرفته و به مشتری اعلام هزینه می گردد. در اکثر موارد ایراد گوشی آیفون و مدت زمان آماده شدن آن در زمان حضور مشتری به او اعلام می گردد. در بعضی موارد ایراد مشخص نیست و نیاز به بررسی و زمان بیشتری دارد که در اینگونه موارد تا ۴۸ ساعت کاری ایراد مشخص و به مشتری اعلام هزینه می گردد. قابل ذکر است که بیش از ۸۰ درصد موارد، گوشی آیفون نهایتا تا ۴۸ ساعت تعمیر می شود و در ۲۰ درصد موارد یک هفته زمان برای تعمیر مورد نیاز است. هر چند پیشنهاد می شود برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیراتی و سرویس کامل گوشی آیفون از عجله برای دریافت سریع گوشی خودداری نمایید.

تعمیر آیفون و تحویل گوشی

پس از اعلام هزینه و توافق مشتری گوشی وی توسط تعمیرکار تعمیر شده و پس از تست های لازم جهت تحویل، گوشی به بخش پذیرش ارائه می گردد. مرکز تعمیرات آیفون اپل سنتر برای هرگونه فعالیت تعمیری مهلت تست و گارانتی مشخصی در نظر گرفته است که در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام می گردد. 


برچسب : تعمیر آیفون , تعمی گوشی آیفون , تعویض تاچ و ال سی دی آیفون ,
[ سه شنبه 14 اسفند 1397 ] [ 10:46 ] [ امیرعلی نظری ][ بازديد : 41 ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

موضوعات
بررسی قطعات گوشی
آرشيو
جست و جو