بررسی قطعات گوشی
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
موضوع : بررسی قطعات گوشی ,

البته هنوز نمی دانیم آیا نگرانی از امنیت کاربران از سوی اپل اعلام می شود یا خیر. نبراسکا یکی از هشت ایالات آمریکاست که پس از اعمال فشار گروه Repair.org وابسته به تعمیرگاه های مستقل، قصد دارند قانون حق تعمیر را بررسی کنند.

پیش از این اپل توانسته با موفقیت از تصویب چنین قانونی در نیویورک جلوگیری کند. «گی گوردن بایرن» مدیر اجرایی Repair.org می گوید بحث امنیت کاربر، تنها دستاویز کمپانی ها برای مخالفت با این طرح است و آنها قصد دارند در دادگاه مذکور، این موضوع را به سخره بگیرند.

این مؤسسه امیدوار است با تصویب قانون در یکی از ایالات آمریکا، بتواند آن را به جنبشی سراسری در کل ایالات متحده تبدیل کند، وضعیتی که در سال 2012 برای صنعت خودرو نیز به وجود آمد و پس از آن تمامی خودروسازان با «حق تعمیر» خریداران و تعمیرگاه های متفرقه کنار آمدند.

البته تعمیر دیوایس های الکترونیکی پیچیده ای همچون موبایل به هیچ وجه کار ساده ای نیست و می تواند تبعات نامطلوبی را در پی داشته باشد. سال گذشته دیدیم تعویض دکمه هوم در آیفون 6 باعث از کار افتادن کلی این تلفن همراه می شود، هرچند اپل گفت این قابلیت به صورت عمدی و به خاطر حفظ امنیت اطلاعات داخل اسمارت فون تعبیه شده.

منبع: digiato


برچسب : تعمیر موبایل اپل ,
[ دوشنبه 06 اسفند 1397 ] [ 10:16 ] [ امیرعلی نظری ][ بازديد : 105 ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش

موضوعات
بررسی قطعات گوشی
آرشيو
جست و جو